خانه / اشپیل سنجاقی / قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک قم

قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک قم

قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک توسط شرکت پیچ و اشپیل پارس جهت متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می گردد.اشپیل سنجاقی یکی از انواع اشپیل های است که این بازرگانی با استفاده از مواد اولیه بسیار مرغوب در تیراژه به بالا تولید کرده و به سراسر کشور جهت استفاده مصرف کنندگان و متقاضیان ارسال می نماید.

برای ساخت اشپیل سنجاقی نیاز نیست که مسئولان را نورد کرد،این نوع اشپیل در قطرهاسایزهای مختلف تولید میشود. به صورت کلی به دو بخش تک و دوبل تقسیم می شود. در نوع تک آن دایره بالای اشپیل یک دور بوده و در نوع دوبله آن دایره بالای اشپیل دو دور می باشد.

انواع اشپیل

اشپیل های سنجاقی در نقاط مختلفی به کار گرفته می شوند. برخی از آنها نیاز به پوشش کاری داشته و برخی دیگر نیاز به پوشش کاری ندارند. جدیدن تولیدکنندگان این فرآورده از پوشش کاری داکرومات و نیز برای مقاوم کردن این فراورده در برابر زنگ زدگی استفاده می‌کنند بخصوص در نوع تک دور آن بیشتر این نوع پوشش کاری مشاهده شده است.

خرید اشپیل

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس با فروش مستقیم به مصرف کنندگان باعث گردیده قیمت اشپیل سنجاقی درجه یک بسیار مناسب و ارزان در اختیار مصرف کنندگان قرار بگیرد.

قیمت اشپیل

این مجموعه با استفاده از مواد اولیه مرغوب،دستگاه های جدید و اتوماتیک اقدام به تولید انبوه این نوع از اشپیل پرداخته و با استفاده از روشهای نوین تولید باعث گردیده هزینه‌های تولید کاهش بسیار چشمگیری داشته باشد و محصولات فروش اشپیل با کیفیت از قیمت های مناسبی برخوردار شوند.

سفارش اشپیل

امروزه اکثر خودروسازان و مصرف کنندگان این محصول می‌توانند از نوع ایرانی تولید شده توسط گروه پیچ و اشپیل پارس با خیالی آسوده استفاده کنند.

اشپیل سنجاقی

این بازرگانی با استفاده کادری مجرب و به کارگیری و و اجرای اصول استاندارد مربوط به این فرآورده انواع اشپیل های مختلف را تولید و در سراسر کشور برای متقاضیان و مصرف کنندگان ارسال می نماید.
منبع: https://topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل سنجاقی

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران یکی از امکاناتی است که بازرگانی پیچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.