خانه / اشپیل صادراتی / اشپیل صادراتی به عراق

اشپیل صادراتی به عراق

امروزه انواع محصولات مختلف صنعت اتصالات همچون پیچ، مهره، میخ و اشپیل به کشور عراق صادر می شود. بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل صادراتی با کیفیت را تولید نموده و به مشتریان و متقاضیان ارسال می نماید.

با پیشرفت صنعت و گسترده شدن ارتباطات بین کشورهای مختلف بازرگانی نیز بسیار رونق گرفته است. غول های اقتصادی به وجود آمده اند محصولات خود را به کشورهای مختلف در سراسر جهان صادر می کنند. در برخی از مناطق نیز بازارهای منطقه‌ای به وجود آمده است.

فاصله و مسافت یکی از عوامل تعیین کننده صادرات یا واردات می باشد. کشورها،شخصیت های حقوقی و افراد حقیقی در نگاه اول تلاش می کنند در صورت امکان مراودات تجاری خود را با مناطق نزدیکتر انجام دهند و اگر نتوانستند سراغ مناطق دورتر خواهند رفت.

اشپیل صادراتی

صادرات اشپیل

کشور عراق یکی از کشورهایی است که به صورت بازار هدف محصولات ایرانی قرار گرفته است و بسیاری از تامین کنندگان ایرانی وارد عرصه صادرات به عراق شده اند. یکی از محصولاتی که به کشور عراق صادر می شود انواع اشپیل صادراتی است. مصرف این فرآورده در صنعت بسیار بوده به همین جهت مشتریان فراوانی خواهان انواع اشپیل هستند.

بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های با کیفیت را از مفتول های برنجی، آهنی، مسی، استیل و آلومینیومی به صورت عمده بر اساس استاندارد های بین المللی تولید می نماید. امروزه در بسیاری از صنایع کشور انواع تولیدات این بازرگانی را می توان مشاهده نمود.

اشپیل صادراتی

انواع اشپیل برنجی

اشپیل های برنجی در موارد مختلفی به کار گرفته می شود. معمولاً زمانی از فلز برنج استفاده میشود که قطعه یا قطعات مورد نظر با آب یا هوای مرطوب در ارتباط هستند.

پرمصرف ترین اشپیل های برنجی از قطر ۲ میلیمتر تا ۶ میلیمتر و از طول ۱۵ میلی متر تا ۵۰ میلیمتر متغیر هستند. جنس برنجی این محصولات در فلوتر سازی و گاهی کنتورسازی بیشتر کاربرد دارد.

اشپیل صادراتی

مرکز اصلی فروش انواع اشپیل صادراتی کجاست ؟

یکی از دغدغه های بسیاری از مشتریان خرید از تولید کننده یا تأمین کننده اصلی می باشد. به همین دلیل اغلب افراد به بازارهای مختلف مراجعه می نمایند و جستجو می کنند تا بتوانند در اصطلاح دسته اول را پیدا کنند.

مرکز اصلی فروش انواع اشپیل های با کیفیت حوالی خیابان قزوین می باشد. در پاساژ فرجی دفتر بازرگانی پیچ اشپیل پارس قرار گرفته اولین و قدیمی ترین تولید کننده انواع مختلف اشپیل می‌باشد.

اشپیل صادراتی

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.