خانه / اشپیل مقره / فروش انواع اشپیل مقره در قم

فروش انواع اشپیل مقره در قم

فروش انواع اشپیل مقره در قم جمله‌ای است که بارها در سایت های مختلف سرچ شده است. اشپیل مقره نوعی اشپیل از جنسی استیل بوده که در اصطلاح به ان اشپیل کله گاوی گفته می شود.این نوع اشپیل در صنایع برق فشار استفاده شده است.اشپیل مقره در واقع مقره های سرامیکی دکل های برق را در جای خود محکم می‌کند.

امروزه با پیشرفت صنعت در سراسر نقاط دنیا کمتر نقطه ای را می توانیم مشاهده کنیم که در آنجا دکل ها یا تیرهای برق وجود نداشته باشد و کابل کشی انجام نگرفته باشد. در بالای تیر های برق آیا دکل های برق فشار قوی دایره های سرامیکی یا چینی وجود دارد که در اصطلاح به آن ها ی نقره گفته می شود. این مقره ها با نوعی ابزار به نام اشپیل کله گاوی در جای خود محکم میشوند.

فروش انواع اشپیل

به دلیل اینکه این اشپیل ها در معرض باران هستند این فرآورده ها از جنس استیل ساخته می شوند تا در برابر رطوبت مقاوم بوده و تا جریانات جوی نتواند روی آنها تاثیر گذاشته و باعث این زنگ زدند و از بین رفتن آنها شود. شرکت پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل مقره را در کارخانه در شهرک شکوهیه قم تولید می نماید. برای خرید و فروش انواع اشپیل مقره با کیفیت مناسب وی استاندارد می توانید با دفتر فروش ما تماس گرفته و از محصولات درجه یک بهره مند شوید.

پین و اشپیل

یکی ازمهمترین بخش های صنعت اتصالات می باشد.این بخش شامل پین ها، اشپیل ها ،پیچ و مهره ها، بست ها..
می باشد.برخی از افراد پین ها و اشپیل ها را در یک دسته قرار میدهند . پین ها و اشپیل ها بسیار شبیه هستند اما تفاوت هایی نیز در بین آنها وجود دارد که باعث می‌شود هر کدام در بخشی خود طبقه بندی می شوند.

فروش انواع اشپیل

حتی این دو محصول از نظر شکل و ظاهری نیز تفاوت های عمده ای با یکدیگر دارند.فروش انواع اشپیل های آهنی، برنجی، مسی، استیل توسط شرکت پیچ و اشپیل با استفاده از تکنولوژی روز جهت ارائه به فعالان این عرصه انجام میگردد.

استاندارد اشپیل

انواع اشپیل مانند بسیاری از محصولات دیگر صنایع اتصالات دارای استاندارد خاص خود می باشد. برای تولید یک اشپیل استاندارد ابتدا باید از مفتول مرغوب و مناسب با سایز ویژه استفاده کنیم. همچنین میزان فشرده کردن یا در اصطلاح نورد کردن مفتول میزان خاصی باشد.مهمترین ویژگی یک اشپیل استاندارد این است که پس از باز و بسته کردن این فرآورده نشکند.

مرکز فروش اشپیل

همچنین برای اشپیل های که در مکان هایی استفاده می شوند که در معرض آب و هوای پرتو قرار دارند پوشش کاری هایی در نظر گرفته شده که باعث ضد زنگ شدن این فرآورده می شود. بازرگانی پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های مختلف را مواد اولیه مرغوب در سایزهای مختلف تولید کرده و به مصرف کنندگان و متقاضیان ارائه می نماید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.