خانه / اشپیل سفارشی / سفارش اشپیل با قیمت مناسب و عرضه مستقیم

سفارش اشپیل با قیمت مناسب و عرضه مستقیم

سفارش اشپیل با قیمت مناسب وعرضه مستقیم یکی ازدغدغه های امروزمصرف کنندگان ومتقاضیان این فراورده ویژه صنعتی بوده که درعین ناشناخته بودن بخش بسیار تاثیر گذاری از بازار صنعت اتصالات را به خود اختصاص داده است. به دلیل تبلیغات کم و دیده نشدن تولید کنندگان این کالاسفارش اشپیل با کیفیت و استاندارد کمی دشوار می باشد.

شرکت پیچ و اشپیل پارس در سال ۱۳۵۹ با ساختن اولین خط تولید این فرآورده، اقدام به تولید انواع اشپیل در سایزهای مختلف بامتریال متنوع نمود.این بازرگانی با تولید انواع اشپیل ایرانی وعرضه آن با قیمت مناسب به درخواست کنندگان و مصرف کنندگان و باعث گردید تا جلوی واردات این محصول از خارج از کشور گرفته شود.

سازنده انواع اشپیل

گروه پیچ اشپیل پارس با تولید محصولات مرغوب و با کیفیت باعث گردیده تا درخواست کنندگان با سفارش اشپیل به این مجموعه کالایی با قیمت مناسب و کیفیت استاندارد دریافت نمایند.

اشپیل چیست؟

صنعت اتصالات از بخشهای مختلفی تشکیل شده ازجمله ازپیچ ها،پیم ها،پرچ ها،مهره ها،بست ها و،اشپیل ها نام برد.اشپیل ابزاری است که برای ضمانت جدا نشدن قطعه یا قطعات یک مجموعه یا دستگاه ازیکدیگر به کار می رود.

تولید انواع اشپیل

این کالا در صنایع بسیاری مورداستفاده قرارگرفته،که بسته به نوع کاربری آن دارایی اشکال مختلف و متنوعی می باشد.مجموعه های بسیار زیادی از این فرآورده در محصولات خود سود برده و انواع گوناگون آن را در تولیدات خود به کار می برند.

انواع اشپیل

اشپیل انواع مختلفی دارد که هم مواد تشکیل دهنده آنها متفاوت بوده و از طرفی از نظر شکلی نیزیکسان نمی‌باشد. مواد اولیه ساخت اشپیل را می توان به پنج دسته اصلی تقسیم نمود؛ آهن، مس، برنج، استیل و آلومینیوم مفتول های اصلی تولید اشپیل هستند.

خرید اشپیل

بر اساس نوع سفارش اشپیل، استاندارد ومحل استفاده این کالا یکی از متریال فوق در خط تولید به کار گرفته می شود. از نظر شکلی اشپیل ها به انواع گوناگونی از جمله معمولی، سوزنی، سنجاقی، فنری؛فنری دوبل…… تقسیم گردیده اند.شرکت پیچ و اشپیل پارس با پذیرش سفارش اشپیل از نقاط مختلف کشور انواع این محصول را تولید نموده و به متقاضیان و مصرف کنندگان ارائه می نماید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.