خانه / اشپیل آهنی / فروش انواع اشپیل آهنی درجه یک

فروش انواع اشپیل آهنی درجه یک

فروش انواع اشپیل آهنی و استیل با کیفیت با مواد درجه یک برای اقسام کاربرد های صنعتی به قیمت ارزان در میان بازار داخلی و خارجی قابل عرضه می باشد.

آیا به دنبال نمایندگی خرید و فروش عمده انواع اشپیل هستید؟ آیا میدانید که تفاوت بین اشپیل آهنی با اشپیل برنجی در چیست؟ چگونه میتوان از قیمت مناسب در فروش انواع اشپیل خودرو اطلاع یافت؟

اشپیل چیست؟

در دنیای صنعت امروز اتصال قطعات مختلف کالا ها و منسوجات صنعتی به یکدیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. بطوری که جزء تفکیک ناپذیر  در مصنوعات و محصولات صنعتی  شده و عملا بدون متصل شدن قطعات نمیتوان تصوری از صنایع داشت و به همین دلیل فروش انواع اشپیل باید از تولید کننده اصلی و به طور مستقیم صورت پذیرد. یکی از مهمترین اشیاء که در صنعت اتصالات کاربرد فراوانی دارد ؛ که نه تنها از سویی باعث اتصال قطعات میشود بلکه از سویی دیگر موجب بقای ان اتصلات یا بقای سایر اتصالات نیز میگردد .

تولید انواع اشپیل

این محصول اشپیل نام دارد که در انواع مختلف اشپیل سنجاقی ،  سوزنی ، معمولی ، فنری ، کله گاوی ، و….. در سایز های مختلف های  تولید می شود . همچنین اشپیل با متریال مختلف ساخته شده و میتوان از فلزاتی نظیر : آهن ، آلومینیوم ، برنج ، مس ، استیل و…… اشپیل ساخت.

شرکت پیچ  اشپیل پارس سازنده انواع اشپیل مورد استفاده در صنایع  برق ، خودرو ، فلوتر، تابلو های صنعتی ، تاسیسات ساختمانی  از متریال مختلف میباشد .محصولات این شرکت با استفاده از بروزترین تکنولوژی ساخته شده و همچنین برای تولید و ساخت این محصولات از مرغوبترین مواد اولیه استفاده خواهد گردید .

مرکز فروش اشپیل

پرسنل متخصص و مجرب با استفاده از جدیدترین تکنیک های  کاربردی در خط تولید این مجموعه مشغول به فعالیت هستند .در راستای خدمت رسانی به مشتریان شرکت انواع محصولات خود را به صورت عمده و خرد به مشتریان عرضه میکند؛ زیرا شعار مجموعه همواره بر این بوده که آرمان ما رضایت مشتری می باشد .
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.