خانه / اشپیل فنری / مرکز فروش اشپیل فنری استاندارد با حجم عمده

مرکز فروش اشپیل فنری استاندارد با حجم عمده

مرکز فروش اشپیل و پیچ در انواع مختلف و شرایط استاندارد با قیمت های مناسبی که در حجم عمده صورت می گیرد بازرگانی پیچ اشپیل پارس می باشد.

به رشد روز افزون به کار بردن این کالا در خودروسازی ، تجهیزات برق فشار قوی، تولیدکننده های انواع فلوترو شناورهای مختلف و حرفه های  بسیار زیاد دیگری باعث گردیده تا تقاضای این فرآورده در بازارهای مختلف افزایش یافته شاهد درخواست‌های متعددی از شهرهایی همچون اصفهان، تهران، قم، تبریز، کرمان باشیم . میتوان گفت به دلیل گسترگی نیاز به این متاع  سفارش های گوناگون از اقصا نقاط کشور وجود دارد.

فروش انواع پیچ و مهره

اشپیل چیست

اشپیل محصولی است که در اتصالات به کار میرود و برای محکم کردن قطعات به یکدیگر استفاده میشود و دارای دسته بندی ها و انواع  متنوعی می باشد . از نظر نوع جنس به گونه های  آهنی، آلومینیومی، استیل و برنجی تقسیم میشود  و از نگاه شکلی به قسم های سوزنی ،سنجاقی، معمولی، کله گاوی، فنری و …. تقسیم میگردد.

مشهورترین و مطرح ترین برندهای تولید انواع اشپیل در ایران شرکت پیچ و اشپیل پارس می باشد که از سال ۱۳۵۹ اقدام به تولید دستگاه اشپیل سازی کرده و به عنوان نخستین سازنده  ایرانی دستگاه اشپیل سازی خود را در جهان معرفی کرده است همچنین این مجموعه سازنده انواع اشپیل های مختلف در سایزهای گوناگون می باشد.

ساخت اشپیل

کیفیت اشپیل های ساخته شده توسط گروه پیچ و اشپیل پارس موجب شده تا مرکز فروش اشپیل شناخته شود و اعلام نماید که فراورده های ساخته شده توسط شرکت بسیار بالا بوده تا جایی که  با نمونه های مشابه خارجی وارداتی  رقابت کرده و در برخی از موارد کیفیتی بالاتر از آنها دارا می باشد.این روند باعث شده است که از سال ۱۳۶۳ جلوی واردات نمونه های خارجی آن را گرفته شود .

این مجموعه با به وجود آوردن متد و نوع جدید و بی سابقه ای از دستگاه های اشپیل سازی باعث تحول عظیمی در خط تولید این صنعت شده است به عنوان بهترین مرکز فروش اشپیل شناخته میگردد . یکی از کوچکترین اثرات این تکنولوژی جدید پایین امادن میزان پرتی مواد اولیه و قطعات میباشد.به صورتی که در فرایند تولید  با کمترین میزان ضایعات  مواد اولیه و پایین ترین میزان استهلاک قطعات روبه‌رو می باشیم .
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.