خانه / اشپیل ماشین / اشپیل ماشین جهت خرید مستقیم از کارخانه

اشپیل ماشین جهت خرید مستقیم از کارخانه

اشپیل ماشین جهت خرید مستقیم از کارخانه یکی از مهمترین نگرانی‌های قطعه سازان وهمچنین صنایع خودرو سازای بوده است.اشپیل ماشین شاید در نگاه اول محصولی کوچک و کم اهمیت جلوه کند، امانقش پررنگ و موثر آن در متصل نگه داشتن قطعات به سیار با ارزش می باشد.اشپیل ماشین یکی از پرمصرف ترین اشپیل ها بوده که سهم بسزایی در صنعت دارد.

اشپیل ماشین دارای انواع متعددی بوده ودر مکانهای مختلفی از خودرو استفاده می شود.جنس اکثر اشپیل های ماشین آهنی بوده ودارای سایزهای مختلفی هستند.بیشتر موارد به کار گرفته شده اشپیل های ماشین مربوط به بخش چرخهای خودرو بوده که بیشتر از نوع اشپیل معمولی و اشپیل سنجاقی در این قسمت استفاده می شود.

اشپیل ماشین

شرکت پیچ و اشپیل پارس تولید کننده انواع اشپیل های ماشین بوده و با بسیاری از صنایع خودروسازی در سراسر کشور همکاری می نماید. جهت خرید مستقیم از کارخانه می توانید با دفتر مرکزی این شرکت در واقع در خیابان قزوین پاساژ فرجی تماس بگیرید و از محصولات با کیفیت بهره مند گردید.

اشپیل ماشین چیست؟

اشپیل ماشین به آن دسته از اشپیل ها گفته می‌شود که در خودرو از آنها استفاده می شود.جنس این فرآورده ها معمولاً از آهن بوده و به دلیل ارتباط هوا پس از تولید پوشش کاری می‌شوند.پوشش کاری این محصولات بر اساس محاسباتی که برای آنها در نظر گرفته شده، ممکن است گالوانیزه گرم یاسرد باشد.

اشپیل ماشین

برخی از اشپیل های ماشین برای سوراخی است که در انتهای شفت در نظر گرفته شده و بسیاری دیگر برای محکم کردن لنت های ترمز به کار می روند.همچنین در قسمت های دیگری از خودرو نیز انواع اسپینر فنری استفاده می شود.

قیمت اشپیل

یکی از مهمترین دغدغه های امروز متقاضیان و مصرف کنندگان اشپیل ماشین کیفیت خوب و قیمت مناسب این محصولات است. به همین دلیل اکثر درخواست کنندگان ترجیح می دهند که خرید مستقیم از کارخانه داشته باشند تا بتوانند از همه ی مزایای این خرید بهره مند گردند.

گروه پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های مختلف و با کیفیت را تولید نموده برای مصرف کنندگان و درخواست کنندگان ارائه می نماید.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.