خانه / اشپیل عمده / خرید اشپیل مقره با حجم عمده

خرید اشپیل مقره با حجم عمده

خرید اشپیل در انواع و حجم عمده سالانه در میان صنایع خودروسازی و همچنین صنعت برق فشار قوی بسیار رواج دارد. در این میان نوعی اشپیل که مختص مقره سازی می باشد توانسته با کاربرد بالای خود بیشترین سفارشات را در این بازار کسب نماید.

در دنیای امروز یکی از مهمترین بخش ها متصل کردن قطعات یا محصولات مختلف به یگدیگر می باشد ، بطوری که بدون اغراق میتوان گفت صنعت اتصالات مهمترین بخش در صنایع می باشد . خرید اشپیل معمولا در میان صنایع بسیاری همچون خودروسازی، تابلوهای برق صنعتی، صنایع برق فشار قوی و شناور سازی… به طور کلی در اکثر مواردی که پیچ استفاده می شود اشپیل نیز میتواند استفاده شود.

خرید انواع اشپیل

در دنیای صنعت امروز اتصال قطعات مختلف کالا ها و منسوجات صنعتی به یکدیگر از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است . بطوری که جزء تفکیک ناپذیر در مصنوعات و محصولات صنعتی شده است و عملا بدون متصل شدن قطعات نمیتوان تصوری از صنایع داشت.

خرید اشپیل

یکی از مهمترین اشیاء که در صنعت اتصالات کاربرد فراوانی دارد؛ که نه تنها از سویی باعث اتصال قطعات میشود و از سوی دیگر باعث بقای آن اتصلات یا بقای اتصالات دیگر نیز می گردد اشپیل نام دارد که در انواع مختلف اشپیل استیل مقره، سوزنی ، سنجاقی ، معمولی ، فنری و….. در سایز های مختلف های تولید می شود. همچنین اشپیل با متریال مختلف ساخته می شود که میتوان از فلزاتی نظیر : آهن ، آلومینیوم ، برنج ، مس ، استیل و…… اشپیل ساخت.

سفارش اشپیل مقره

شرکت پیچ اشپیل پارس سازنده انواع اشپیل مورد استفاده در صنایع برق ، خودرو ، فلوتر، تابلو های صنعتی ، تاسیسات ساختمانی از متریال مختلف بوده و محصولات این شرکت با استفاده از بروزترین تکنولوژی ساخته میشود . همچنین برای تولید و ساخت این محصولات از مرغوبترین مواد اولیه استفاده میشود.

پرسنل متخصص و مجرب با استفاده از جدیدترین تکنیک های کاربردی در خط تولید این مجموعه مشغول به فعالیت هستند .در راستای خدمت رسانی به مشتریان شرکت خرید اشپیل در انواع مختلف را به صورت عمده و خرده به متقاضیان محترم عرضه میکند؛ زیرا شعار مجموعه همواره بر این بوده که آرمان ما رضایت مشتری میباشد.

منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.