خانه / اشپیل پراید / اشپیل پراید جهت خرید مستقیم از کارخانه

اشپیل پراید جهت خرید مستقیم از کارخانه

اشپیل پراید جهت خرید مستقیم از کارخانه یکی از معیارهای مهم شرکت هایی است که سیستم اکسل پراید را تولید می کنند.شرکت های مختلف برای صرفه جویی درهزینه تولید ترجیح می دهند قطعات مورد نیاز را به صورت مستقیم از کارخانه خریداری نمایند.تولید کنندگان مرتبط با پراید اشپیل پراید را با مراجعه به کارخانه با نرخ بهتری تهیه می کنند.

صنعت خودروسازی در سال های اخیر بسیار گسترده شده و رشد چشمگیری داشته است.همچنین تعداد تولید خودرو توسط شرکت های مختلف بسیار بالا رفته است،این افزایش تولیدات باعث گردیده که شرکتهای مرتبط با خودروسازی ظرفیت تولید خود را بالاببرند.امروزه حجم مبادلات اقتصادی شرکت های خودروسازی و مجموعه های وابسته به آنها درصد بسیار بالایی از حجم اقتصاد کشور را به خود اختصاص داده است.

اشپیل اصفهان

اشپیل پراید ازجمله قطعاتی است که درچرخ این خودرو به کار گرفته می شود.بازرگانی پیچ اشپیل پارس انواع اشپیل پراید را با کیفیت مناسب تولید نموده و به مصرف‌کنندگان آن ارائه می نماید.این مجموعه انواع اشپیل های مختلف را در سایزهای گوناگون به صورت عمده تولید نموده و برای کلیه متقاضیان و مصرف کنندگان به سراسر کشورارسال می نماید.

اشپیل استیل

این روزها در صنعت راه های جدیدی برای انطباق محصولات مختلف با طبیعت به کار می رود.در راستای این انطباق پذیری از استیل برای ساخت فرآورده‌هایی که قرار است در معرض هوای آزاد یا رطوبت باشند استفاده می شود. اشپیل استیل در سایزهای مختلفی جهت کاربری های متفاوت تولید می شود.برای نمونه میتوان از اشپیل کله گاوی یا اشپیل مقره نام برد که درتجهیزات برق فشار قوی مورد استفاده قرار میگیرد.

فروش اشپیل

اشپیل چرخ

اشپیل چرخ به اشپیل هایی گفته می شود که در شفت چرخ های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند.از جمله پراید، پژو، آردی خودروهای هستند که در چرخه آنها از اشپیل چرخ استفاده می شود.این کالا ها معمولاً با روش گالوانیزه پوشش کاری می شوند تا در مقابل زنگ زدگی مقاوم شوند. گروهی پیچ و اشپیل پارس انواع اشپیل های چرخ خودرو های مختلف به صورت عمده تولید نموده و به کلیه مصرف کنندگان و درخواست کنندگان با کیفیت عالی و قیمت مناسب ارائه می نماید.

فروش انواع اشپیل

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

سفارش اشپیل قیمت مناسب و عرضه مستقیم

سفارش اشپیل با قیمت مناسب وعرضه مستقیم یکی ازدغدغه های امروز متقاضیان این فراورده ویژه …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.