خانه / اشپیل سنجاقی / اشپیل اصفهان در انواع مدل های سنجاقی

اشپیل اصفهان در انواع مدل های سنجاقی

اشپیل اصفهان در انواع مدل های سوزنی ،سنجاقی ،فنری و کله گاوی در ابعاد مختلف و متنوع درخواست گردیده است. نیاز به مصرف اشپیل اصفهان در صنایعی همچون خودروسازی ،تجهیزات برق فشار قوی ،مقره سازی ، فلوتر سازی،لولا سازی ، تاسیسات و بسیاری از موارد دیگر احساس شده و به همین سبب خرید و فروش اشپیل در این ناحیه رونق بسیاری دارد.

امروزه عبارت  اشپیل اصفهان در انواع مدل ها  مبحثی است که بسیار شنیده می شود حال آنکه تولید اشپیل توسط شرکت پیچ اشپیل پارس واقع  در شهرک صنعتی شکوهیه قم انجام گردیده و ادامه دارد. این بازرگانی با افتخار اعلام می نماید که  از سال ۱۳۵۹ توسط مهندس محمدرضا برزگر اقدام به ساخت خط تولید اتوماتیک اشپیل سازی کرده و اولین دستگاه تولید اشپیل را در ایران ابداع نموده است.

این اختراع از سویی باعث تحول جدیدی در این صنعت شده و از نگاهی دیگر با تولید انبوه انواع اشپیل موجب گردید که واردات آن به داخل کشور محدود شده و توانسته هم اینکه باعث اشتغال زایی در داخل این مرز و بوم شود و هم مانع از خروج ارز از کشور عزیزمان گردد.

کارخانه پیچ و اشپیل سازی

کارخانه پیچ و اشپیل سازی پارس با استفاده از کادری متخصص و با تجربه آشنا به علم روز در شهرک صنعتی شکوهیه قم مستقر شده و به دلیل تمرکز اکثر نهادهای صنعتی همچنین مصرف کنندگان و متقاضیان دفتر مرکزی این بازرگانی در تهران حوالی خیابان قزوین قلب پیچ و اشپیل تهران واقع شده است.

در این مجموعه انواع اشپیل های برنجی ،استیل، آهنی و مسی  به صورت کاملا مرغوب و باکیفیت بسیار مناسب در کارخانه تولید شده، در فروشگاه موجود است و به صورت فروش مستقیم به کلیه درخواست کنندگان و خریداران عرضه می گردد.

قیمت خرید اشپیل

شرکت پیچ اشپیل پارس به دلیل استفاده از روشهای نوین و آکادمیک در خط تولید باعث گردیده تا با کم گردیدن هزینه‌های  تولید  و همچنین ناچیز بودن ضایعات قیمت خرید اشپیل به پایین ترین میزان ممکن کاهش یابد. از طرفی به دلیل خرید مستقیم مواد اولیه از تولید کنندگان شاخص و بزرگی  چون گروه صنعتی باهنر؛ این مجموعه توانسته است که با قیمت مناسب متریال مربوط به تولید را تهیه کرده و در این بخش نیز شاهد صرفه جویی بسیار مناسبی از طرف شرکت می باشیم .

همچنین این بازرگانی با  عرضه و فروش مستقیم اشپیل در انواع مدل ها باعث شده قیمت خرید اشپیل برای مصرف کنندگان در سراسر کشور از جمله کلان شهرهایی همچون تهران، اصفهان، تبریز،شیراز و مشهد مناسب و مقرون به صرفه گردد.
منبع: topscrewspile.ir

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

مطلب پیشنهادی

اشپیل سنجاقی

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران

فروش اشپیل سنجاقی با سفارش مستقیم در تهران یکی از امکاناتی است که بازرگانی پیچ …

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.