خانه / اشپیل قم / کارخانه پیچ اشپیل قم جهت خرید عمده و مستقیم

کارخانه پیچ اشپیل قم جهت خرید عمده و مستقیم

کارخانه پیچ اشپیل قم جهت خرید عمده و مستقیم عبارتی است که در اینترنت دیده می شود مفهوم این عبارت در واقع کارخانه پیچ اشپیل پارس بوده که در شهرک صنعتی شکوهیه قم قرار دارد.این کارخانه انواع اشپیل تولید نموده و با فروش مستقیم امکان خرید عمده و مستقیم را برای کلیه مصرف کنندگان و متقاضیان این فرآورده فراهم نموده است.

بازرگانی پیچ اشپیل پارس اولین کارخانه پیچ اشپیل قم بوده که در سال ۱۳۵۹ با ساخت اولین خط تولید دستگاه اشپیل و بومی سازی این فرآورده اقدام به تولید انواع اشپیل های آهنی، استیل، آلومینیومی، برنجی و مسی در سایزهای مختلف نموده است.

مرکز فروش اشپیل

همچنین این بازرگانی گونه های مختلف اشپیل از جمله اشپیل استاندارد، اشپیل سوزنی، اشپیل فنری، اشپیل سنجاقی، اشپیل کله گاوی و…با کیفیت قابل رقابت با نمونه های خارجی این محصول تولید نموده و به کلیه مصرف کنندگان، متقاضیان و مشتریان در سراسر کشور ارائه می نماید.این بازرگانی با تاسیس کارخانه پیچ اشپیل در شهرک صنعتی شکوهیه قم توانسته انواع اشپیل را به صورت عمده تولید کرده و جلوی واردات این محصول را بگیرد ضمانت خروج ارز به واسطه نیاز به این محصول شود.

انواع اشپیل

امروزه وبه دلیل رشد صنعت و فرآورده های صنعتی؛ کالاهای واسطه ای که در این فرآورده های صنعتی به کار می‌روند نیز با رشد چشمگیری روبرو شده اند.از جمله این واسطه ها میتوان از انواع اشپیل های مختلف نام برد.اشپیل ها در واقع کالاهایی هستند که در زیرمجموعه صنعت اتصالات قرار می‌گیرند.

ساخت اشپیل

این فرآورده ها با استفاده از مفتول های آهنی، برنجی، آلومینیوم، مسی و استیل ساخته می شوند، دارای انواع مختلفی هستند.سایزهای متنوعی در اشکال گوناگون از این محصول وجود دارد که بسته به نوع کاربری آنها توسط بازرگانی پیچ اشپیل پارس تولید شده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد.

اشپیل ماشین

اشپیل ماشین دارای چند نوع مختلف بوده که در مکان های متعددی از خودروها به کار گرفته می شود.این اشپیل ها در خودرو های کشاورزی همچون تراکتور نیز کاربرد دارند. همچنین اشپیل ۴×۸۲ برای نصب کردن لنت ترمز در خودرو های آردی مورد استفاده قرار میگیرد. در چرخ پراید از اشپیل دیگری به کار می‌رود که به آن اشپیل چرخ گفته می شود.

اشپیل ماشین

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.