خانه / اشپیل چیست / تعریف ساده اشپیل چیست ؟

تعریف ساده اشپیل چیست ؟

اشپیل چیست یا به عنوانی دیگر تعریف ساده اشپیل چیست در واقع این محصول عبارت است از یکی از فرآورده‌های صنعت اتصالات که وظیفه آن متصل نگه داشتن دو قطعه یا تضمین جدا نشدن اتصال دو قطعه می باشد.

امروزه اتصالات را میتوان مهمترین عامل پابرجا ماندن کالاها، سازه ها، اشیا یا هر چیزی را که از تکه های مختلف تشکیل شده است دانست. به هر سو که نگاه می کنیم یکی از فرآورده‌های صنایع اتصالات را مشاهده می نماییم.

اهمیت صنعت اتصالات به قدری بالا بوده که به صورت تخصص های مختلف درآمده و دارای استانداردهای متنوعی در موارد گوناگون است. اتصالات شامل گستره وسیعی بوده مهمترین و پرمصرف ترین آن پیچ و مهره ها، اشپیل ها، خارها، میخ ها و پرچ ها می باشند.

اشپیل چیست

انواع اشپیل چیست

اشپیل ها یکی از فرآورده های صنعت اتصالات هستند که از مفتولهای آهنی، استیل، آلومینیومی، برنجی، فنری و مسی ساخته می شوند.

دارای انواع مختلفی هستند اما مهمترین آنها به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

  • اشپیل های استاندارد
  • اشپیل های سنجاقی

هر یک از این دو دسته دارای زیر مجموعه های فراوانی هستند که گاه از لحاظ شکل ظاهری نیز تفاوتهای کوچکی دارند. در صنایع مختلفی از انواع اشپیل استفاده می شود. برخی از این فرآورده ها پس از تولید به روش گالوانیزه پوشش کاری می شوند تا در برابر زنگ زدگی مقاوم گردند.

بیش از ۸۰ درصد این محصولات در داخل کشور تولید شده و اغلب کیفیت آنها قابل رقابت با مدلهای خارجی آنها است. بازرگانی پیش فروش ویژه پارس اولین شرکتی بود که در سال ۱۳۵۹ اقدام به ساخت خط تولید اتوماتیک این فرآورده‌ها نمود. این شرکت امروزه انواع شکلهای مختلف را با کیفیتی بسیار عالی تولید نموده و به سراسر کشور ارسال می نماید.

اشپیل چیست

پر مصرف ترین مدل های اشپیل کدامند؟

اشپیل ها به طور کل فراورده های پر مصرفی هستند دربین اشپیل های استاندارد معمولاً اشپیل های قطر ۲ میلیمتر تا ۴ میلیمتر و طول ۱۰ میلیمتر تا ۴۰ میلیمتر نسبت به انواع دیگر آن مصرف بسیار بالاتری دارند و در صنایع مختلفی به کار گرفته می شوند.

اشپیل های فنری معمولاً از قطر ۳ میلیمتر تا ۶ میلیمتر وصل لوله ۲۰ میلیمتر تا ۷۰ میلیمتر نسبت به انواع دیگر آن مصرف بیشتری دارند قسمت گل برخی از آن ها دو دور پیچیده شده که در اصطلاح به آنها اشپیل های فنری دوبل گفته می شود.

اشپیل چیست

فروش اشپیل خودرو

گروه تجاری پیچ اشپیل پارس با افزایش تولید مدل های متنوع و کاربردی اشپیل این امکان را در اختیار مشتریان خود می گذارد تا با خرید مستقیم اشپیل از تولیدکننده در هزینه های اضافی صرفه جویی نموده و از سود بیشتری در تجارت خود بهره مند گردند.

انواع اشپیل خودرو در تهران در خیابان قزوین در حجم عمده قابل خرید و فروش است . در این منطقه چند فروشگاه و پاساژ وجود دارند که انواع اشپیل های خودرو را برای متقاضیان تامین می نمایند.

اشپیل چیست

جهت خرید و فروش این محصول میتوانید با ما در ارتباط باشید:
محمدرضا برزگر
راه های ارتباطی:
شماره موبایل: 09022577181
شماره تلفکس: 02177064975
پست الکترونیکی: eshpil.pars@yahoo.com

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.